יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

שפוטים של התישקורת

כתבה אחת לא יכולה לעשות את זה לבדה, אך כשצופים בטמבלוויזיה בקביעות, לרבות שמשלבים זאת עם קריאת עיתונים ו\או שמיעת רדיו: מאמצים קו מחשבה בלתי מודע שמשפיע על החיים ללא קשר לגיל השיכלי / בינה.
ידעתי שדעתי הפוליטית, לימין או לשמאל, מושפעת מהתישקורת. רק כשהפסקתי להאמין לה; הבנתי ש'דעתי' היא 40% אופי ו60% שקרים / 'כמעט אמת'.בתור סטרייט, הפריעה לי מאוד העובדה שחשבתי שעליי להיות בכלא על משיכה לאישה, לרבות על חיזור אחרי אישה. כששאלתי את עצמי על הברור מאליו "למה אני חושב ככה?הגעתי למסקנה שהתשקורת רוצה שאהיה זהה לה (הומו ו\או פסיכופת) או שאבחר מתוך בחירה שלא לנשום.
אם התשובה שאתם נותנים על לפחות אחת מהשאלות הבאות היא "כן”; אז אתם שפוטים של התישקורת, ולכן אני ממליץ לכם להאמין רק לחברים. כל מקור אחר בהכרח רוצה להרוס את חייכם, לאט אבל בטוח, בשילוב רב ככל האפשר של שקרים.
1) האם אתה נמנע מחיזור אחרי מישהיא כי אתה מפחד לשבת בכלא על משיכה לאישה? לחילופין: האם את מפחדת להענות לחיזוריו של מישהוא, כי הוא עלול להיות אנס סידרתי?

2)
האם בתור סטרייט אתה רגיל לראות תמונה של שתי נשים או שני גברים, אבל מוזר לך, בתור סטרייט: לראות תמונה של גבר ואישה מתנשקים?
מעניין לעניין באותו עניין: האם אתה רגיל לראות את דגל ארה"ב עד כדי כך ששכחתה איך נראה דגל מדינתך?
3) במידה ואינך מת"א ואין לך שום קשר לת"א: האם אתה מכיר את שמות הרחובות שם טוב יותר משאתה מכיר את שמות רחובות ישובך, בו אתה גר רוב חייך?
4) האם המקום הבטוח היחיד בכדו"א הוא עיר השמוקים נ"י? (כי ברור מאליו שיהיה פיגוע בצמוד לביתך מייד כשתצא לרחוב, אבל *שם* לא?)
5) האם אתה שונא <מישהוא> ו\או <קבוצה כלשהי>, למרות שמעולם לא נפגשתם *במציאות, פנים מול פנים*? האם אתה שונא חרדים למרות שמעולם לא ראיתה חרדי בעיניים שלך? האם אתה שונא ערבים למרות שמעולם לא ראית ערבי בעיניים שלך?
6) האם מיסטר פרזידנט מינה את ראש מדינתך לתפקידו?
7) האם אתה חושב ש'אסור' / 'לא בסדר' לצפות בערוצים מעל 100 בממית המסחרי?
8) במידה ויש לך שלט כניסה על התחת: האם אתה בטוח לגמרי שחוויתה באופן *אישי* מקרה של שינאת הומואים, למרות שאתה לא מסוגל להיזכר במקרה מסויים כלשהו? (אתה יודע ששנאו אותך באופן אישי ונפגעתה מזה, אבל אתה לא זוכר את המיקום ו\או מה בדיוק נאמר, אפילו לא את האופן?)
9) האם ראש המטה הכללי מטיס לבדו את כל מטוסי הקרב, וחוץ מזה אין בכלל צבא?
מכאן הבדיקה היא "האם אתה עונה 'לא'?”, בניגוד לכן ממקודם:
10)
בישראל: האם ישנם אנשים נוספים במשרד ממשלתי כלשהו, מלבד רק השר הממונה? (אם לא: שפוט של התישקורת)בממשלות שאינן ארה"ב / ישראל: האם ישנם אנשים נוספים בשילטון מלבד רק העומד בראשן?
 
11) האם ישנם אנשים נוספים *כלשהם* באירגון כלשהו, מלבד רק העומד בראשו?
12) האם לאר"הב יש מזכירים נוספים מלבד רק מזכירת חוץ / מזכיר הגנה? (האם יש להם גם מזכיר חינוך / תיירות / ללא תיק / תחבורה / אוצר? (אוצר, מתווה מדיניות כלכלית, לא 'נגיד בנק מרכזי' שאחראי על המטבע עצמו)). <מי סמך לקבוע מה רלוונטי ומה לא?>
מעניין לעניין באותו עניין: האם ישנם אנשים נוספים המזוהים עם ארה”ב מלבד רק מיסטר פרזידנט?
13)
האם ידוע לך על לפחות מקרה אחד של אלימות גבר כלפי בן זוגו, או אלימות של אישה כלפי בת זוגה, או אלימות של אישה כלפי בעלה?



"
מה אתה אמור לעשות? להחזיק את עצמך?! נשים, לא משנה מאיזו עדה: עושות טובה שמסיימות להתלבש, *מתמרחות עלייך מיוזמתן*; ואתה אמור לסרס את עצמך עם היגיון או שתמצא את עצמך בכלא מסיבת "כי לא הומו"?!?!?!
יכתבו עלייך בעיתון שאנסתה מישהיא שלא סיימה להתלבש כי נמרחה>עלייך>מיוזמתה?!
א
תה זה שחייב להגיד "לא" לנשים כי משיכה לאישה שגם *יוזמת את המגע המפורש* יסדר *לך* כלא? (מעניין שאם אומו יעשה את זה לצעיר ממנו אז משפטו וכליאתו יהיו 'לא חדשות')
תגיד: כשהייתה פנוי, ונהנתה מנשיקותיה של מישהיא, לא משנה באיזה גיל הייתה: באמת החינוך של התישקורת דפק לך במוח ש'אם תימשך לאישה אז תהיה בכלא'? נגיד שנשיקותיה של מישהיא עשו לך טוב. נגיד שהרגשתה טוב במיוחד כשהתמזמזתם. באמת במשך כל הזמן הזה לא הרשתה לעצמך להיסחף, כי כמה שהרגשתה טוב מהמגע והחיבה המשותפים: ככה סרסתה את עצמך עם ההיגיון - לא הפסקתה להזכיר לעצמך שלא משנה שהיא>יוזמת וסוחפת>אותך, מה שמשנה זה שה"לא" הכי קטן יסדר *לך* כלא + כתבה בעיתון?!?!

שאלה חשובה לסיכום
: כשהתשקורת (כולל מהדורות החדשות) אומרת "העולם X", “העולם Y”, “כל העולם": למה *בדיוק* כוונתה המפורטת?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חווי דעתך על רשומותיי