יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

פירוש חלומות צלולים: ביטחון עצמי

שייט עים חברת ילדות
את וחברתך ההיתן זוג מבודד שרצה יחס מהסביבה. יחד תיכננתן להגשים את חלומותיכן - תיקוותיכן.
החלום הראשון התפספס לכן וההיתן בטוחות שזה סוף העולם: למזלכן, רגע לפני שהרגשתן אבודות לגמרי גיליתן שעוד אנשים פיספסו את החלום הזה: "לא נורא; מלקקים את הפצעים ועוברים הלאה".
כאשר ניסתן להגשים את החלום השני הרגשתן שחזרתן לנקודת ההתחלה. זמן קצר לאחר מיכן הקשר עים חברתך מת.

העובדה שאת יכולה לעשות בחלומך ככל העולה על רוחך הינה ההיזדמנות שלך להמשיך הלאה! אל הברכה העגולה. אים תהיי מאושרת בה פיתאום תראי שהיא הופכת לנהר ואת תטפסי לסירה.
>
הפסיקי לעשות חשבון ל"מיה גידו".

או

הייתה לך חברה בגיל 9 איתה תיכננת לכבוש את העולם. לרוע המזל היא מתה זמן קצר לאחר שהכרת אותה, דבר אשר קיבע אותך מחשבתית במקום: טראומה שגורמת לך לחשוב כבת 9 למרות שהיום את הרבה יותר מבוגרת.


מרושל
אתה מרושל עד כדי כך שנידמה שאתה נכה. חוסר יכולתך להיתרכז מגיע למצב בו גם כשהסכנה תיהיה גדולה, ברורה, מוחשית, מיידית וכולם יברחו מימנה, יקח לך יותר מידיי זמן להגיב.
יש לך נטיה לבילבול וחוסר יכולת ריכוז קשה: אתה ניכשל בדברים פשוטים כגון כאלה "שנופלים על הרצפה כמו סוכר אורז קורנפלקס ודומיהם".
הדבר מייאש אותך עד כדי אובדן תיקווה.
אני ממליץ לך לעשות סדר עדיפויות בראש ולדבר אל עצמך כמו אל ילד מפגר: להגיד בקול רם וברור בדיוק מה אתה הולך לעשות. משהו קטן שאני עשיתי: אל תיתבייש להפעיל יותר מידיי כוח באחיזה של משהו: עדיף שמי שלידך ישאל אותך "מה קרה?" מאשר שיפלו לך דברים.
כמו כן מומלץ שתחכה כמה דקות בישיבה על המיטה לפני שאתה קם, ותישטוף פנים לפני שאתה מתחיל את יומך.

שיפור ציון
יש לך בעיה קשה של ביטחון עצמי.
כדאי מאוד שתחליט מראש מה אתה רוצה לעשות, פשוט תבצע אותו ותישאר שלם עים זה.

תנינים
יש לך בעיה בהתמודדות עים בעיות: במקום לפתור אותן את בורחת מהן. לא מומלץ להתייחס לבעיות כאל שטויות אלא *לפתור* אותן - בעיות שלא נפתרות גדלות, ואם בורחים מהן הן רודפות אחרייך.
יש לך נטיה לראות את הצרות גדולות יותר ממה שהן: פחד שמזין את עצמו.
אם את יודעת וחוקרת על תנינים כדאי שתבדקי איך מתמודדים מול התקפותיהם. בנוגע לבעיות היומיום יש לא מעט מומחים בפורומים ומשתמשים מנוסים שיעזרו לך להתמודד איתן, כמו האחראית שאמרה לך שהבעיה קטנה משנדמה לך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

חווי דעתך על רשומותיי